lørdag 23. mai 2009

Sporadisk blogging

Når ein har litt mange ballar i luftå blir den kjære bloggen noe nedprioritert. Sluttevaluering, samtykkerklæringen, kartlegingsnotater, migreneanfall som føre te gjevnlig naprapat-terapi og arbeidshelg blir litt for møkje for det stakkars hodet mitt. Har derimot vært flink å tatt bilder av positive ting i kaoset mitt gjennom den sista veka, sånn at detta blir litt sporadisk blogging.

Photobucket
Eg e veldig gla i havregrøt, men å dynga grøten ner med sukker sammarbeide lite med naprapatens kostråd for redusert migreneanfall. Tørka tranebær og jordbærsyltetøy (uten sukker!) viste seg overaskande te å væra ein fabelaktig kombinasjon! Hekta!

Photobucket
Et meget positivt innslag i ein ellers kaotisk kverdag va ein koslig kvell me Tina! Hu kom him te Skudeneshavn ein liten svipptur. Deilig, deilig! Ostekaka, Pukka-te og himalagte potetslat i hagehuset va nett det eg trengte. Takk Tina, eg har savna deg.

Photobucket
Et ellers syndig, men deilig innslag e min absolutt favorittis! Dream yoghurtis - kirsebær med sjokolade fungere godt som belønning itte mongen timar med oppgaveskriving! Ellers har eg arbeidshelg og burde virkelig gått å lagt meg for lengst, men bloggabstinenser tok øvehånd. Ser fram te deilig kveldstur i lett vårluft sammen med cecilie og helen i mårå kveld når arbeidshelgå e øve! Hurra for gode venner, is og grøt!

Ingen kommentarer: