lørdag 2. mai 2009

Kor blei eg av?

Joda eg har vært her heile veien med samvittighetskvaler øve alt eg burde ha lagt ut på bloggen! Eg har knipsa bilder av diverse ting eg ønske å visa fram, så nå ska eg endelig gjør det, alt på ein gong:) Eg e fremdeles i praksis og ting går strålande, syns eg sjøl da:)

Photobucket

Eg bytta ut dei svarte og stygge gardinene me noggen kvite og sommerlette! mær min stil samtisig som det lilta kjøkkene våras blei plutselig litt større.

Photobucket

Eg e då filletante te ein lite gullgutt på snart to år! Lagte noen påskeegg i fjor, men i år hadde eg verken så møkje tid eller økonomi te å gi vekk mongen påskeegg, men Olliver måtte få:)

Photobucket

Deilig påskefrokost hos mi kjære bestevenninna:) Hu har det så vanvittig fint hima sjå seg og eg kjenne eg blir inspirert barra av å varra der! Det e alltid så godt å komma te Helèn, og denna frokosten va optimal me ambrosiabrød og plommesyltetøy!

Photobucket

I tråd me tradisjonen inviterte eg jentene te påskepannekaker! Årets påskesnack såg sånn ut på mitt nye fantastiske etasjefat fra kremmerhuset! Detta har eg sikla itte lenge og itte mongen mnd me fornuftig tankegang og barra ha gått forbi tok eg te vett og kapra det! Årets snack besto av jordbær, påskemufins med kvit sjokolade galsur og marsipanpåskeegg:)

Photobucket

Sammen me kjæresten kom ein bukett ranukler når han kom hjem fra sjøen for to uker siden! Skikkelig vår i huset og ranuklene stod i nesten to uker! Nå har Gisle erstatta di me noen pappegøyetulipaner, herlig å få blomster! Det va oppdateringen for denna gong, ska prøva å blogga litt gjevnligare framøve. Det e jo så masse så skjer nå som våren e her, masser å ta bilder av! Ha ei fin helg, eg for min del ska kjøra flyttelass for ei venninna og på dobbeldate i helgå! Tudelu!

Ingen kommentarer: