onsdag 13. mai 2009

Fliser og servietter

Som eg sikkert tidligere har nevnt e mi bestevenninna Helèn heilt utrolig kreativ! Som oftest boble det øve med idear i det søte lille hodet hennas og det e ikkje sjelden hu har ein malingskost i håndå når eg stikke innom ein tur. Det e så utrolig møkje fint eg konne ha vist dokke i hennas hus, dagens "fangst" e dei utrolig fine koppbrikkene som hu har lagt. Noen gamle fliser og yndlings-serviettane (ja, me har yndlingsserviettar) + decoupace så har du noen fantastiske brikker!

Photobucket
Mi lille frøken e talentfull! Noen dager siden eg stakk innom i dørå nas nå, så det ska bli spennande og se ka hu nå har fonne på. Tenke meg at det "boble" ennå mær øve itte hu fekk seg jobb på Stjernedryss! Vel fortjent, di e heldige som har na der!

Ingen kommentarer: