mandag 25. mai 2009

Hipp hurra for Olliver!

Den 26 mai blir gogutten te venninnå mi 2 år! Tiå har gått utrolig fort, eg syns me nettopp holdt babyshower for Lena. Eg ska i barnaselskap på onsdag og pakken e klar! Ittesom eg ikkje e ein ekta tante ennå,får lille Olliver litt i overkant ei entusienstiske filletanta.

Photobucket
Sjønnasen me di isbøå øyene og di lyse krøllene e ein sjarmør uten like! Ein skikkelig reklamebaby egentlig. Eg blei overaskande gla i gutten, og eg som ikkje likte ongar. Glede meg te å gi an ein klem og sjå ansiktet lysa opp når han pakke opp ein noe ambivalent presang.

Photobucket
Nye blomster på spisebordet! Har ingen aning ka blomstene hette, men di sto iallefall i stil te di lilla gardinene mine. Snakk om lykke kan kjøpast, for det blir liksom så møkje kosligare å spisa frokost når det e friske blomster på bordet.

Photobucket
Ittesom eg ikkje får lov te å drikka kaffi lengre av naprapaten har eg gått te innkjøp av ein heilt fantastisk te! Søster te Gisle så tipsa meg, tusen takk te henna, for denna teèn e kanskje den beste eg har smakt i mine 22 år. 100% økologisk med ingredienser fra ulike småbønder rundt i verden!

Ingen kommentarer: