fredag 8. mai 2009

Mai e min bursdagsmåned

For flere av oss har våre venner og familie bursdag i nøyaktig samme mnd, sånn e d me meg o. Detta e jo kjekt for ei presang-gla jenta så meg. Det e heilt ærligt møkje kjekkare å gi enn å få. Halve gleden e jo å planlegga og pakka inn presangen. For å sei det sånn så blir det møkje planlegging og pakking denna mnd, for kim e det som har bursdag?
*Mamma
*Christina
*Tina
*Geir
*Olliver
*Gisle
*Cathrine (hu har egentlig i slutten av april, men falle ofta inn onna mai)
Noen presanger e kjøpt, ingen e gitt og noen e planlagt. Blir ein mnd me litt tynn økonomi, men eg meina at ein ikkje ska varra så kjipe på pengene når det e noggen du e gla i.

Photobucket
Den blå presangen e te Olliver og den kvite med rosa firkløver e te Tina. Det e ikkje heilt bursdagspresangen te Olliver, men et lite søtt tegnebrett med fargeblyantholder. Eg kjupte det på ATS`en hos UNIK. Med andre ord, på et arbeidstreningssenter hos ein verna bedrift. Tina`s presang ska bli sendt avgårde te Oslo, og siden hu lese bloggen røpe eg ingenting!

Photobucket
Pappegøyetulipanane takka for seg så eg kjupte nye blommar te spisebordet. All ære te mestergrønn for å ha et så godt utvalg te rimelige penger! Kvaliteten e suveren, eg pleie å ha mine blommar i to uker!

Photobucket
I mårå e det mammen min sin tur, 57 år! Hu seie støt og stadigt, " Det e møkje eg sko hatt kjupt om eg hadde masse penger". Når det derimot nærme seg bursdagstid ønske hu seg alldeles ingenting. Itte møkje mas klarte hu å ønska seg noke, så eg for rett te Oasen Hageland å kjøpte vintergrønn plante i fin frostsikker azurblå keramikkpotta. Nesten 800 kr for sulamitten så søsterå mi og samboaren blir me på presangen. I tillegg så ska eg laga denna deiliga ostakakå me browniebunn!

1 kommentar:

Cecilie sa...

den kakå såg usedvanligt goe ut! Kan eg få oppskriften?? =D Eg saknar deg! Syns me snart må finna på någe eg =) Klem