mandag 5. januar 2009

Yoga

Photobucket

I mårå presis kl 20.00 begynne eg å trena yoga. Eg har vært borti det litt før og var nokså flittig ei stund. Eg huska den gode følelsen eg fekk av det, så eg lura litt på kaffor eg slutta. Eg hadde både ei god yogabok (Yoga for kvinner) og ei yogamatta, men plutselig forsvant begge deler. Mon tro om eg har lånt di vekk te nogen..? Uansett, når ein bur på karmøy e det kje det store tilbudet ein finne, men treningssenteret mitt har virkelig slått te når dei fra nyåret av tilbyr både yoga, afromoves og pilates! Eg e nå fullstendig klar øve at treningå i mårå ikkje blir lika zen og harmonisk som bilde øvante, men eg syns det va insirerande, derfor e det der.

3 kommentarer:

Cecilie sa...

eg har yoga-bokå di! ska levera na tilbake neste gong eg e hima, love. lykke til på trening, va sjølv på power-yoga i kveld, kjempebra men merke at d har vore julaferie, sliten nå. ska bli deiligt å legga seg.

verdenskart sa...

åå?! Har du? hurra! power yoga? yoga med styrketrening?

Cecilie sa...

det ligne litt på ashtanga-yoga, men eg oppleve det som litt tyngre. både ashtanga og power-yoga e bra som styrketrening.