mandag 19. januar 2009

Vil ha!

Photobucket

Nydlig kjole fra noanoa. Kjolen e desverre fra fjorårets sommerkolleksjon så den vil nok bli vanskelig å få tak i. Ellers skjer det lite i livet akkurat nå. Eg har malt ferdige den antikke stolen eg kjøpte i sommar, men e nå usikker på stoffet eg har valgt, dessuten har eg aldri trekt om ein stol før. Eg har endelig fått rydda i skapene våre, kasta klær, vaska klær og reorganisert klær. Litt deilig å få detta gjort når Gisle e ute på sjøen, då har eg full kontroll uten at han trenge å vassa i rotet.

Eg må snart få på meg treningsklernå. Ska varme Lena på bosu/styrke om noen minutt. Eg lika styrke, men har aldri trent bosu før. Eg ska o på skulen for fyste gong på lenge i mårå. Eg fekk utsetta anatomitesten te 4 feb, men ska o ha inn ei oppgava ront samma tidå, så eg kjeme te å ha det nokså hektisk! Har på toppen av det heila arbeidshelg, som e 13 timars vakter. Uansett så får eg nok alt onnagjort:) 12-15 februar e det deilig hyttetur med deilige venner så eg har noe å se fram te, det e det som e trikset i livet;)

Ha ei god uka!

1 kommentar:

Maria_86 sa...

Fine kjole:) Eg glede meg ekstremt mye te hyttetur, d bare må bli bra!