fredag 23. januar 2009

Øyloffing

Eg og Gisle har lenge planlagt ein USA tur kor me sko besøka familien hans på vestkysten og backpacka på østkysten. Gisle va kjempegira på usa, mens eg trengte ein del overtalelse. I går satt me foran pc`en og hadde flybillettar klar te bestilling og begge tenkte, "eg vil kje te usa." Itte me sov på det (eller, Gisle såv, eg surfa på øyloffing rundt de greske øyene) så slo me fra oss heile usa pakket og bestilte fly te Santorini! Så nå blir det øyloffing i to uker i sommar:) Me har kun bestilt fly, ittesom me backpacke så e det lite spontant å bestilla hotell øve alt. Me har lyst å besøka Paros, Antiparos og Naxos, og itte mye reasearch e begge kjempegira!

Photobucket

Eg fant ei nettsida som ein familie har lagt om øyloffing i Hellas. Sidå omhandle alle de forskjellige øyene di har besøkt fra 1997 og fram te dags dato! Masse fine bilder og masse nyttig info som kanskje ikkje alltid blir opplyst i reisebøkene. Det sto blant aent at ein mær vanlig måte å overnatta på Santorini o.l øyer e å leiga taket te beboerane på øyå. Sovepose e som ofta med i prisen, det ska gjørast! Turen te Santorini, Paros, Antiparos og Naxos e mye billigare enn usa turen hadde blitt så derfor snakke me om å ta oss ein paristur i vår, eller ein aen plass:) Ha ei fin helg! Eg for min del ska ut å kjøpa reiseguider før arbeidshelgå står for tur!

3 kommentarer:

Cecilie sa...

pass dåkke for alle dei greske horene!

verdenskart sa...

will do!

Maria_86 sa...

Hei!
Å, Elisabeth, det såg jo fantastisk ut! Kim trenge ferie i junaiten te 20 000, når du kan driva m øyhopping i fantastiske Hellas! Eg har vore der ein gong, og eg vil tebars! Tippe d bler ein knallferie:)
Klem frå Maria:)