lørdag 10. januar 2009

Ikkje møkje å ropa hurra for..

Eg tror eg e for øyeblikket den lataste og mest ineffektive personen på mils omkrets. Nå som det e helg, føles det ikkje som helg, fordi eg kun har vært på skolen ein av av fira(!) dagar. Det e altså ikkje bra. Det kan umulig varra bra å starta det nya semesteret me å møta opp ein dag. Eg låg me hodevondt på torsdag å fredag, men på mandag va eg barra lat. Eg va flink på tirsdag, då va eg på skolen, og på onsdag hadde me fri. Jaja, ka så? tenke kanskje du, og eg e litt enig. Verden går kje onna for det om. Hadde det kje vært for at ska ha muntlig test i anatomi førstkommande torsdag, at eg har gått glipp av masse forelesningar, og pensumbokå e kje te å få tak i, for den e utsolgt!

Samtidig så har eg to oppgaver å skriva. Eg burde barra hatt ei, om eg hadde fått fingen ut å faktisk skreve oppgavå i julå som alle andre har gjort. Så eg har frivilig lagt mitt eget (ikkeeksisterende) skjegg i postkasså å smelt godt igjen. Eg har vel aldri vert så oppgidde øve meg sjøl som eg e akkurat nå.

Eg har derfor ein plan:
Vask klær
Vask hus
Finn bok og kjøp!
Les!
Bestå test.

God helg te alle dokke andre bloggere! Må helgå bli mær spennande enn mi:)

1 kommentar:

Cecilie sa...

lykke til Elisabeth, det ordne seg nok.