lørdag 17. januar 2009

Peanuttbutter cupcakes

Bakeånden kom øve meg i går kvell og resultatet blei nogen muffinsar. Tok di med meg te Lena, me sko sjå film, å då e det greit å ha nogge å smatta på. Eg vil kje erklæra meg som noe muffinsdronning, men eg må ærlig innrømma at eg finne ein viss glede i å prøva ut foskjellige muffinsvariantar, og gi di vekk te noen andre. Så te alle som e gla i meg, dokke e mine små prøvekaniner:)

Photobucket

Muffinsane blei vellykka og smakte møkje som snikers sjokoladen. Me stapte i oss litt for mongen, men det gjere ingenting. Heila huset derimot dunste av blomster. Eg har kjøpt blomster te meg sjøl igjen, liljer denna gongen.

Photobucket
Faktisk litt kvalmande å sitta ved siden av liljene. Eg sko egentlig på trening med Lena, men gullet nas har fått spysjukå og må derfor passa på han. Lure litt på ka eg ska te meg te.. me får sjå! God helg!

Ingen kommentarer: