torsdag 8. januar 2009

Ein bit av kvardag

I går slo kvardagen skikkelig inn! Gisle reiste på jobb, eg leita itte bøker te anatomieksamen neste uka og treningå slo inn for fult. Eg har aldri gått på fettbrennar timen før i går, sinnsykt effektiv, men kanskje derfor eg sitte hima fra skulen nå me dondrane hodepine. Eg har ein irreterande tendens te å få vondt i håve om eg trene for hardt.

Photobucket

Uansett hodepine og kverdag står tulipanane kjempeflotte i kjøkkenvinduet. Herlig med et snev av vår itte julatider. Sko ønska eg konne sei di va fra min kjære, men eg kjøpte de sjøl. Det blir derimot litt mær spesielt når eg faktisk får blomster ca tri - fira gonger i året.

Photobucket

Utrolig nok e ein av de største utfordringane når gisle e på sjøen å få middag i meg. Eg lika ikkje å laga middag heilt aleina, kun te meg sjøl, men det må eg bli flinkare te! I går stod wokgrønnsaker og laks på menyen. Godt og sunt!

Photobucket

Eg va i Haugesund i går å gjekk forbi "Minime" som hadde salg. Eg har ingen barn sjøl, men siden butikken e så sinnsykt fin måtte eg barra inn å kikka litt. Uansett fant eg denna vesten te halv pris! Tenkte at Olliver (gutten te venninnå mi) hadde vore knalla snåle i denna. Den litle tassen brydde seg kje så møkje om vesten, som kjøkkenutstyret te mammen, men lena likte an vertfall:)

Ingen kommentarer: