onsdag 3. desember 2008

huffsan..

Nå e det lenge siå eg har blogga. Verden har gått i et virrvarr den sista ukå og eg kjenne eg e litt sliten. Det e så masse å gjera før jul at eg får knapt tid te å nyta førjulsstemningå. Eg har endå ikkje pynta te advent. Ingen sjuarma lysastake, ingen advenslys, ingen lilla duk og ingen førjulsvask. Basisgruppå har jobba på spreng for å få inn oppgavå, og me klarte det i siste liten. Møkje drama og møkje bortkasta energi, men nå e det heldigvis øve. I dag e den fyste dagen på lenge kor eg ikkje trengte å gjera noke, så derfor sko eg gjera alt! Eg sko ta igjen alt det forsømta husarbeidet, pynta te advent, gå på kafe me nogen av jentene, strikka ferdig sokker og se film me mamma.... Eg sitte fremdeles her i pysjamasen klokkå seks om kvellen, og alt eg har gjort e å vaska tre maskiner med klær og sette på oppvasken. Eg e skutt! Når eg ikkje e vekke heile dagane kjenne eg kor tomt huset e uten Gisle når han e på sjøen, som nå. Har ingen motivajon te å begynna på noge, og dessuten ingen penger. Sånn e det å varra ein fattig student. Eg prøve å motivera meg te å kjøra te Kopervik å se film me mamma. Hu helle på med julabaksten, så kanskje eg finne motivasjon te å gjera noke me mitt him i mårå. Eg gleda meg te julå e her. Når alt stresse e øve å eg kan kosa meg med familie og venner.

Eg savne deg cecilie, eg gleda meg te du kjeme him!

1 kommentar:

Cecilie sa...

å, du kan tru eg glede meg eg o! nå har eg og Maria akkurat gått ein tur, ska kosa oss med mandariner og kaka og kaffi nå. håpe du fekk ein fin kveld. husk at d e lov å slappa av o någen dagar. :) me snakkes om ikkje lenge, godjentå. stor stor klem!