fredag 12. desember 2008

Adventstid

Adventstid e ofta kosetid hima sjå oss, me gløgg, julashopping, stocholmtur og det heila. Det e forsatt ei koslige tid, men det virka så for kvert år så går, så går o tiå fortare. Eg va seint ute me advent i år, derfor legge eg ikkje ut bilder før nå. Sjøl om eg sleppe eksamensstesset i år, har eg fremdeles oppgaver som ska inn. Julashopping, julavasking, julapynting og oppgaveskriving på ca ei uka. Det e godt me barra har na Tea (pusen), ellers hadde eg aldrig klart å øveleva julastriå me noggen ongar på slep. Eg tenke det e godt eg ikkje like ongar, voldsomt praktisk. Eg fekk ein adventsstake fra Georg Jensen te bursdagen min av mamma i oktober, den e nå pynta me lilla lys, mose, englahår og sølvkuler. Kanskje ikkje den finaste adventsstaken eg har sitt, men det e nå tross alt den fyste adventsdekorasjonen eg har gjort i mitt liv.

Photobucket

Eg fant meg ein kvite søte løpar med snøkrystaller på, noe som eg har fått dillå på denna julatiå. Et flanellsengesett fra princess te 99 kr falt eg heilt for, snøkrystaller på selvfølgelig, men utsolgt når eg fekk somma meg te princess.

Photobucket

Photobucket

Søte Tea følge me på adventspyntingå.

Photobucket

Tri svibler dekorert me englahår og lilla bånd. Va kjempevanskelig å få tak i passande potter te dessa blommane, kjøpte derfor detta settet me tri stk, som eg egentlig ikkje likte..
Ønske alle ei god helg! Eg må kjøra te Hsh får å kjøpa dyre bøker om utviklingspsykologi, der fere lønnå:/ I mårå blir det julakos me jentene! Me tar ein roadtrip te Egersund som e kåra te Norges Juleby me Norges største julemarked:)

2 kommentarer:

Cecilie sa...

åå, roadtrip! så kjekt.. ska alle jentene verr med? så flinke du e til å pynta. får eg komma på gløgg-besøk når eg komme him? og eg komme him allerede neste fredag!
ps, så fine søstrene Johannessen va med matchende hårfargar.

verdenskart sa...

ja det va egentlig meiningå at nesten alle sko varra me men pga mangel på penger og diverse e det kun eg, helen og cathrine så ska reisa. Det blir nok kjekt for det om! selvfølgelig ska du få komma på gløgg besøk! Eg kjupte ei svære flaska i dag:)