søndag 28. desember 2008

Gavedryss

Nå som romjulå e komt og alle juleselskapene har lagt seg for denna gong e det herligt å endelig ha tid te å putla ront i leiligheten, ha tid te venner og faktisk konna nyta alle presangane som ein glømte ut at ein fekk i all pakkevaset. Eg kan virkelig ikkje klaga på presangane eg fekk. Alt eg ønska meg, og litt te! Høydepunktene va langrennski, stort bilde av meg og Helèn(bestevenninnå), "Pearl" glass fra tilbords, Kjøkkenmaskin fra kenwood og Bergans bukse.

Photobucket

Sjøl om skiå va ein presang var eg med å velga ut på grunn av høyde osv. Me blei tipsa på Sampson om å stikka innom Sport1, der kunne me gjera et kupp. Ittesom Sampson har kjøpt opp Sport1 solgte di skinå kjempebillig! (Sampson ska ikkje markedsføra ski). Ski, bindinger og sko te 500 kr! Gisle fekk seg o et par nye ski med bindingar te kun 300 kr! Når nyttårshelgå står for tur tar me turen opp te hyttå i Tysseland og går oss ein go skitur ront slettedalen! Glede meg!

Photobucket

Årets desidert finaste innpakning stod min kjære Helèn for! Englane e faktisk arvegods fra hennas mormor(!) Den gammelrosa silken stamme fra ein gammal lampeskjerm og selva papiret e tapet! Tusen takk for bilde jentå mi:)

Photobucket

Hans Inge (einaste gutten i jentegjengen) gav meg ei rød veska te jul! Knallflotte! Akkuratt sånn eg hadde sett for meg! Tusen takk Hans! (sjøl om eg har ein snikande følelse at Ingrid hadde ein finger med her).

Photobucket

Eg for min del har kost meg me å laga Cecilies foccacia i dag! Halvparten av tidå å laga, og dobbel så god som min egen så tusen takk for oppskriftå Cecilie! Nå vente eg bara på at Gisle ska komma hjem fra ein kompis. Liverpool spille i dag så heile gjengen hans samles og ser kamp. Eg ska stella meg litt tenkte eg før eg fere av gårde te Helèn:)

Ha ei forsatt God jul!

Ingen kommentarer: