fredag 21. november 2008

Tur i markå me snøen og hunden

Eg kan ikkje beskriva den lykkerusen så flyte igjennom kroppen min nå! Øve alt e det kvitt og det snøe nesten uten stopp. Eg meine sjøl eg har ei innebygd klokka så gjør meg obs på kver gong det e snø på vei, og det slo som valig ikkje feil i natt heller. Rundt kl fira i natt våkna eg brått å barra visste at det snøa, for et fantastisk syn! Eg låg å anka te rundt 10.00 om måren, hoppte i klernå å kjørte te kopervik. Eg vekte mamma og pappa og tok Tipo me meg ein tur rondt lysløypå!

Photobucket

Overlykkelig snøentusiast med ny lilla bergansjakka og nikon kamera på skulderå!

Photobucket

Me tok ein snarvei gjennom skogen og fekk ein plutslig narnia følelse. Tipo var skeptisk, men gjekk litt forsiktigt bak meg.

Photobucket

Ein sliten voffse foran peisen te mamma og pappa!

3 kommentarer:

Cecilie sa...

å, for ein fin vofse! og fin jente i fin jakke óg. lysløypå 4evah!

verdenskart sa...

det va ein finfin tur med masse fin snø, og når har me oss ein aldri så liten snøstorm utforbi! Ja til snø fram til 1.mars!

Cecilie sa...

bilder til folket! stikkord: høstferie, julabord.
:)