tirsdag 23. juni 2009

sommargave, sommarhår og sommarblommar

Mi kjære bestevenninna har nylig fått jobb på Stjernedryss, ein interiørforretning som kjøre bla Lisbeth Dahl, Black Design og Miljøgaarden. Ein nydelig linduk fra black design lå inni denna lilla koslige pakken, som har fått plass på terassebordet utforbi.
Photobucket
For øve ett år siden tok eg vekk krøllene mine hos frisøren, te min kjære Gisles store fortvilelse. Itte møkje om og men valgte eg å ta permanent(!) og sjøl om eg har fått krøllene tebake ser eg mistenksomt ut som ein puddel. håret kjennes litt ut som stålull så eg tenke det blir møkje dyr kuring framøve, særlig i denna sommarsolå.
Photobucket
Eg har beholdt den strie luggen, men den kjeme vel te å krølla seg ittekvart den og. Gisle reise ut i mårå tidligt, og når han kjeme tebars reise me te Hellas ittepå! Glede meg! Ittesom det va St.Hans i dag gjekk me oss ein koslig tur i Syre båthavn og plokte noen deilige sommarblommar.
vel te
Paste fint me nye blommar, dei rosa peonene begynte å takka for seg. Det ser ut som o sommaren kjeme dei neste dagane så eg får satsa på å få jentene me meg på strandå noen dagar. Deilig me sommar, deilig med fri.

Ingen kommentarer: