fredag 26. juni 2009

Ein liten handletur

Ittesom eg e den einaste av venninne som har fri om dagane, blir dagane fylt me svært lite og ingenting. Eg har logge på terassen nas mamma, kost meg me bok og sommarsol, men nå begynte det å bli kjedeligt det og. Endelig e det helg, og jentene ska møtast på "Flytten" på kaien i haugesund i kvell! Eg tok ein liten tur te Oasen kor eg hang på Stjernedryss og preika me Helèn ein god stonn, før eg handla videre.
Photobucket
"Gladiatorsandalar" va lenge i tankane mine, men fant fort ut det passte ikkje meg. Dissa nydlige sandalane fra Bianco derimot paste perfekt! Fine å ha me te Hellas og! Ska ha di te ein sennepsgul kjole i kvell.
Photobucket
Eg syns det e så fint me store blomster i håret, men har egentlig ikkje hatt det i håret sjøl. Har smugtitta litt på ka som finnes, men syns alt ser så vanvittig falskt og overpynta ut. Har tidligare fått dillå på blomsten Magnolia og falt derfor pladask for denna magnolia hårpynten! Den ska i håret i kvell! Det e sommar, e det kje?
Photobucket
Endelig har eg fått handla inn bursdagspresang te Solveig som fylte 23 år, den 13 juni. Hu ska ha bursdagsfest i mårå, eg glede meg. Konne ønska eg hadde hatt penger te ein ny kjole, men må nok leva litt på "sparebluss" fram mot turen. Søtt retro gavepapir fra Aahlens og polkadott bånd fra Nille. Ett lite skilt som det står: " Du er den beste" på fra Kremmerhuset, eg elske innpakning!
Photobucket
Denna monogrampressaren kjøpt eg for noen år tebake. Sjangsa på at eg og Gisle kom te å holla i hop så pressaren presse GE (Gisle-Elisabeth). Ein vete baksidå og lime merket på som et klistremerket:) Eg bruka det mest på presangar, men og på andre ting som syltetøyglass osv. Nå står rydding og vasking for tur før eg fere ut me jentene, ha ei strålande helg, og nyt sommarvarmen!

Elisabeth.

Ingen kommentarer: