mandag 22. juni 2009

Glede

Noen deilige innslag i kverdagen e vel verdt å presentera. Det virke som om hysteri-anfallene mine har lagt lokk på seg, noe min kjære samboer e takknemlig for. I dag har vært ein fin dag. Eg har vært hos frisøren og fått krøllene mine tebake. Eg føle meg noe ambivalent i forhold te det, men kjersten e super lykkelig for å ha fått den krøllete kjeresten tebake. Eg kasta på meg ein deilig sommarkjole så me gjekk tur i gamle skudeneshavn, og spiste middag på lanternen.
Photobucket
Jack Johnson e vel kanskje den einaste artisten som både eg og Gisle fakstisk kan hørra på i lag, og begge e fornøyde. Johnson falle verken under som "din" eller "min" musikk, men som vår. Sangen "broken" e vel den som dure mest i min kjæres Tannoy prestige glanaire 19. (Høytalerane).

Photobucket
Ellers har eg endelig(!!!) fått tid te å begynna å lesa noge aent enn faglitteratur. Heilt befriande å lesa noge for kun rein og skjær leselyst, i steden for noe som kreve ein viss dose refleksjon og faglig vurdering. Eg la nettopp fra meg "Øya" av Victoria Hislop, ei lærerik bok, enkel og fin. Neste bok står for tur, "Blue like jazz" av Donald Miller. Eg har hatt denna bokå ståane i hyllå mi i år og dag, men nå ska eg endelig få tid te å lesa na!
Photobucket
Ellers snofla eg øve denna fine kjolen på nettet. Ikkje vett eg kor an kjeme i fra, men det e lov å drømma? Nå tar eg kveld, kjeresten reise på sjøen på onsdag så både han og bokå vente på meg. Go Natt:)

Ingen kommentarer: