tirsdag 30. juni 2009

Fra lillesøster

Mi kjære lillesøster har vært på camingferie me samboeren og et vennepar te Sverige. Så søt hu e som har kjøpt ein gave te meg fra Pentik, som eg elske! Mamma fekk noen nydelige telys glass og et flott fat med vannliljer på og eg fekk denna nyyydelige vasen/skålå. Så søt hu e, eg må nok handla noe ekstra fint te henna nå når me ska te Hellas!

Photobucket
Jentene va hos meg i går for å sjå film og planlegga årets sommer jentetur. Det va meiningå at me sko te Voss på rafting, men ittesom det blir litt veeel dyrt for oss detta året fere me heller på camping. Det har me ikkje gjort sammen før, og eg tenke det kan bli kosligt å varra 8-9 jenter på camping sammen!
Photobucket
Bikini sesongen e i gang for fult! Eg bade nesten kver dag; i sjøen, på slettevatnet eller på fot! Jentene har fått superdillå på trening så derfor serverte eg noe sunnare enn bara sjokolade og chips. Cathrine fekk ein veldig forsinka bursdagspresang fra Stjernedryss, lavendelvann med sprayflaska i glass. Søte Maria trodde eg hadde gitt Cathrine ein liter parfyme! Itte jentene va kjørt hjem henta eg Solveig som sko holla meg me selskap for nattå. me blei sittande på terassen å fulla me på politiaksjonen som skjedde rett utføre dørå mi. Der satt me te det blei lyst, så eg kjenne eg ska ikkje rangla for lenge i dag. Nyt veret, nyt sommaren!

1 kommentar:

Cathrine sa...

Tusen takk for pakken. eg elske lavendel <3 Glede meg te helgå for då ska me ut på nye eventyr=)