lørdag 27. juni 2009

Sommar me jentene!

Ingen sommar uten jentene mine, det e heilt sikkert! Sommaren starta for fult på MM i Haugesund og fortsatte med nattbading på Fot, før me ronda nattå av hos ein koslig kar som lagde kaffi!
Photobucket
I dag har me nøte lørdagen på strandå før me for på bursdagsfest te Solveig. Imårå står båttur ut i holmane me jentene for tur, det e heile ni (!) år siden me gjorde det sist, og då gjekk me i niende klasse.
Photobucket
Ingen sommar ute nattbad! Eg kjenne eg nyte kver ein dag nå, alt e så kjekt og energinivået stige! Neste helg står Båtfestivalen i Skudeneshavn for tur, eg gleda meg! Nyt sommaren, det e den kjekkaste tiå i året!

Elisabeth.

1 kommentar:

Cathrine sa...

eg e så utrolig glad for at eg har deg å jentene mine. Dåkker er bare best<3<3<3