søndag 7. mars 2010

Vårlige kjøkkenartikler

Green Gate e ein stor inspirasjon i mongen norske (- og svenske) hjem. Eg synest dei blomstrete skålene og kjøkkenhåndlene e veldig fine sjøl, men Green Gate e og relativt dyrt. Mi søster hamstre inn på Green gate skåler, eggeglass og det som e te sitt nyoppussa KVITE kjøkken. Den blomstrete stilen passe jo veldig godt inn i deiras 40 tallshus med eplehage, fjell og skog. I mitt GRÅ kjøkken derimot fungere søte blomstrete skåler som en større hån mot Gisles gjennomførte ungkarsstil. Det e derfor eg har gått te innkjøp av noen"fake" Green Gate kjøkkenartikler te mitt ungkarskjøkken. Det gir ein livlige vårfølelse, uansett kor malplassert dekorasjonen e. Så innte vårt nybygde hus står klart med ett nytt langt-i-fra-grått-ungkarskjøkken får eg lida i stillhet med mine blomstrete kjøkkenhåndkler.
Photobucket

Photobucket
Rosa roser fra mammen min e det einaste vårliga som finnes i mine omgivelser, snøen ligge endå! Eg e veldig gla i snø, det må eg få presisera, men nå kjenne eg at det e nok!

Ingen kommentarer: