lørdag 13. mars 2010

Underveis

Sist helg hjalp eg te i huset te Christina og Jan Even. Huset ligge i reine idyllen me frukthage, fjell og skog, og nesten i hjerta i Skudeneshavn, kan de få det bedre? Huset i seg sjøl har ein høge sjarmfaktor, men mye oppussing gjenstår. På veldig kort tid reiv me ner kjøkkenet, og gjekk deretter laust på soverommet. Planene e klare for kossen det ska bli sjående ut når alt e ferdigt, og då tror eg sjarmfaktoren stige ein del hakk!
Photobucket
( Eigarane av Smedavegen 2)
Christina har tenkt å beholda heila kjøkkenet, men bara mala det kvitt. Nesten adle møblene i huset e antikviteter og e nå malt kvitt, så ein mer gjennomført stil ska du leita lenge itte. Nå tenke dokke kanskje at eg e litt veeel ivrige, det e jo ikkje mitt hus...Men siden det e søsterå mi sitt hus e det og et hus eg kjeme te å varra møkje i. Så det så.
Photobucket
Longt fra ferdigt, men godt på vei! Får satsa på å ta noen skippertak i påsken sånn at det kanskje blir innflytningsklart te høsten? Å varme å pussa opp hus e forresten og himla kjekt! Alt ein lere og blir drilla på, egenskaper som komme godt med når det ein gong e meg og Gisle sin tur! Eg kan ikkje sei aent enn at eg glede meg!

Ingen kommentarer: