søndag 15. november 2009

Et uendelig prosjekt

For rondt to år siden fant eg og Helèn ut at me sko pussa opp kver vår gustaviansk pyntestol. Me kjørte te ABR senteret å plokka ut kver sin stol. Stolte og fornøyd kjørte me him me oppussingsprosjektet vårt. Helen e ferdige me sin, eg e ikkje fullt så ferdige me min...
Photobucket
Stolen står endå på soverommet vårt, ferdig malt, men ikkje trekt om. Tri ulike stoffer har eg kjøpt som alternativer og sjøl om eg alltid ende opp me å velga det beiga klar eg liksom ikkje heeeilt å setta i gong me å trekka om, for tenk om eg angre?
Photobucket
Vanligvis eige eg ikkje sånne "vinglepetter" tendenser, eg pleie å veta ka eg vil. Det e nesten så ein begynne å lure om det bara e latskap så feila meg. Uansett, Helen kjeme i ittemiddag for å kikka på vår tomte-erobring, seinare ska me drikka for mye kaffi og strikka innimellom preiket. Kanskje hu kan spenna meg i gang med å fullføra stolen?

Ingen kommentarer: