fredag 6. november 2009

Det går mot helg

Eg kan ikkje sei at eg har slitt meg så forferdelig mye ut denna vekå, bortsett fra pleieprosedyrene mandag og tirsdag, har eg ikkje vore på skolen. Nå tenke eg at å slita seg ut nødvendigvis ikkje e et bemerkelsesverdig mål. Detta handle jo faktisk om livskvalitet ville vernepleieren inni meg sagt. Å livskvalitet denna vekå har eg fyst å fremst oppnådd sjå Helèn på Stjernedryss (interiørbutikk). Eg har handla meg fattig, som igjen nødvendigvis ikkje e et bemerkelsesverdig mål.
Photobucket
Mi kjære Lena har flytta inn i ny fin leilighet me gullgutten sin Olliver, og ska ha innflytningsfest i kvell. Innflytningpresang hørre med, og fant et fint lys og små bokstavar satt sammen som HOME. Stjernedryss e virkelig plassen for fine presangar, ihvertfall når bestevenninnå jobbe der!
Photobucket
Nye blomster på spisebordet sto for tur, alle di fine blomstene eg fekk te bursdagen va vinse og klar for søppelbøttå. Eg prøve å variera mellom ka blomster eg sette på bordet, men eg har aldri variert sååå mye at eg faktisk har kjøpt meg kålblomst. "Du må skifta vann ofta" sa blomsterdamå, "ellers kan det begynna å lokta kål".
Photobucket
Tea fant kåblommane fasinerande te tusen. Hu begynne å bli vant me at matmor drar inn alt slags løye av blommar, men kålblomst va tydelig noge for seg sjøl. Kjenne eg e noe trøtte i hodet itte alle mailane eg og Gisle har sendt fram og tebake te kverandre i natt. Noen små søte ord mellom linjene, men det mesta har dreid seg om husbudsjett, grunnmursanbud, finansrådgivning osv.. Tenkte eg sko chilla på sofaen me Gilmore Girls på tv`en fram te innflytningsfesten, du vett, livskvalitet.

Ingen kommentarer: