onsdag 12. august 2009

Oppussing

Nå begynne det å bli lenge siden eg har blogga, ikkje fordi eg ikkje har så møkje å blogga om, men fordi eg rett og slett ikkje tør. Eg tok masse fine bilder fra øyhoppingå i Hellas, og gleda meg te å både legga di ut på facebook, bloggen og laga fotobok! Desverre begynne pc`en min å bli litt ustabil og eg vil derfor ikkje legga alle minnene inn på pc`en i tilfellet den tar kveld, så i dag e det ut å kjøpa ekstren hardisk! Syns eg e litt flinkis siden eg gjere detta aleina, og ikkje får hjelp av pc-fantomet Gisle! Skolestart e rett rondt hjørna, så kanskje litt skoleklær e på sin plass?
Photobucket
Den sista ukå før skolestart e brukt te å ta ein ittelengta oppussing av stuene te mammen min! Vinduer e malt krittkvite og veggen e malt "dun". Me har snikkikka på nye møbler, og kjøpt nye lampeskjermar! Mamma sitt gamle spisebord e egentlig veldig fint, men stolane burde trekkast om, noen som har erfaringer med det? Noen å anbefala i Karmøy - Haugesund området? Bildene komme når alt e på plass! (Bilde av mammen min på kjøkkenet som blei pussa opp i fjor påske).

Ingen kommentarer: