fredag 10. juli 2009

Sommerdekor

Ittesom årstidene forandre seg, skifte ein ofta ut dekor i heimen. For rundt eit år siden pussa eg og mamma opp kjøkkenet hennas, ganske så impulsivt. Kjøkkenet blei vellykka, men mammen min har ikkje heilt evnen te å gjennomføra oppussing i forhold te dekor og pynting. I mine auger e jo det det kjekkaste! I forbindelse med shopping te oppussing av stuene fant me et nydeligt serveringsfat i malt sink på Skeidar! Mamma nølte, men det sko hu ha kommanderte eg, så då blei det så.
Photobucket
Deilig sommarslig med kvite roser fra hagen, servietter og lys fra Lene Bjerre! Kult at mamma sitt arvegods e blitt trend igjen! Både serviettholdaren og vasane får ein kjøpt makne te på nesten ka som helst interiørbutikk i dag. Serveringsfatet glei rett inn på kjøkkenbordet te mamma onna den kvita lysakronå!

2 kommentarer:

Cathrine sa...

så koseligt dei har fått d=) flinke dåkker e!!

verdenskart sa...

ja eg e ganske så sjalu på kjøkkenet hennas:)