onsdag 26. august 2009

Den uovervinnlige matpakken

Som et relastisk mål i kverdagen ska eg ha me meg matpakke på skolen, det vise seg te å ofta varr nokså uovervinnelig. Sjøl om tanken e klar og motivasjonen stor, finnes det lite tiltak i meg når eg står opp rundt seks kver morgen for å laga matpakke. Tørre skiver med leverpostei friste liksom ikkje. Rødløksfoccachia derimot..?

Photobucket

Eg like egentlig veldig godt detta italienska brødet, "som nesten smaka som chips" som min kjereste konkluderte med. Nå har det seg sånn at me begge to må passa på ka me putta i munn, så diskusjonen om detta brødet egentlig e sunt, kjeme fram kver gong eg laga det. Oppskriftå på akkurat denna foccachiaen e henta fra "A piece of cake" av Leila Lindholm.

Photobucket

Eg må sei at dei fira store brødnå som eg hadde bakt kvelden før, for ner på snipp snare. Fantastisk god frokost, matpakke og kveldsmat. Hadde me nå bara klart å konkludera diskusjonen vår med at detta brødet va supersunt, hadde me vel ikkje åte noge aent. Så kjære du som kanskje les bloggen, om du har litt peil, e foccachia (relativt) sunt?

Ingen kommentarer: