søndag 23. august 2009

Ferietur og malingsprosjekter

Eg skreiv i et tidligare innlegg at eg ikkje tørte å legga mær bilder inn på min noe slitne data før eg skaffa meg ein ekstern harddisk. Nå e det gjort og bildene kan trygt leggas innpå:) Øyhoppingå i Hellas va vellykka og me koste oss i hjel! Alt gjekk som smurt, ingen problemer med transport elle overnatting. Eg blei selvfølgelig bitt av ein edderkopp og paralysert i noen dager (kun onna lippå) men eller gjekk alt fint!

Photobucket
Eg har vore på Santorini for 13 år siden og kjente meg litt igjen i Oia, den nordligaste byen på Santorini. Ein fantastiske romantiske plass kor det eina gatehjørna e finare enn det andre.
Photobucket
Når me kom him te Karmøy igjen tok det ikkje mongen dagane før eg fekk mamma i sving og me begynte å pussa opp stuene nas! Christina hadde to uker ferie så hu hjalp te:) Mens pappa og Jan Even jobba med terassen, begynte me å mala i stuene. Fra 90-tallets grønn-okerrøde tapetfargar blei stuene malt i fargen "dun" og vinduene kvite:)
Photobucket
Alt i alt ein finfin sommar, me nok fregner på nasen og sobrent hud. Nå som skolen e i gang kjenne eg at det blir deilig me høst og mørkare kvellar!

Ingen kommentarer: