torsdag 20. november 2008

Winter wonderland

Endelig. Endelig kom min gamle venn snøen! Eg hylte av glede når eg såg kvite flak fra himmelen, det har regna så lenge nå. Helen så va i den andre enden av telefonen fekk knapt me seg ka eg sa, og ganske sikkert litt øresus. Eg tvingte mamma te å fyra i peisen, eg sitte hima sjå henna og skrive nok ei oppgava. Mens mammå e ute å handle julapresangar sitte eg me dataen i fanget, ein kaffikopp og tipo (min søsters hund som e på besøk hos mamma i to uker) ved siden av meg. Kan det bli bedre? Har desverre ikkje kamera med meg så eg kan kje ta bilde av kossen det e ute nå, men det ser ut som den fyste snøen har komt denna vinteren.

2 kommentarer:

Cecilie sa...

åj, skikkelig julastemning jo.. så stas.

verdenskart sa...

ja, eg e i lykkelige omstendiheter med snøen:)