torsdag 13. januar 2011

Julå kom - og gjekk!

Bevare meg vel. Tidå fyke fort forbi, og eg har flærre gonger hatt fantastiske blogginnlegg planlagt i hodet mitt. Detta får dermed bli et nytt bloggboom med megastore oppdateringar gjevnt og trutt. Kanskje eg ska ha et nyttårsforsett om ha å et bloggår uten behov for noen som helst bloggboom..? Det hadde vært fint!

Photobucket
Førjulsforberedelsane va veldig koslige og kanskje det besta med heila julå. Spenningå om å ha noe godt i vente e nesten bedre enn på selve julaften. Då e det liksom begynnelsen på slutten. Snø, snø og masse snø satt skikkelig stemning for julå 2010. Oliventreet utforbi blei pynta med et "God Jul" skilt fra Fem høns på Stord. Ein fantastsisk butikk for alle interiørglade sjeler.
Photobucket
Julaftå blei feira i Smedavegen 2 hos lillesøster og Jan Even! For ei julafta! Beste noensinne! Eg hjalp Christina med å dekka bordet dagen før, bortsett fra det hadde de stålkontroll heile julaftå. Samtlige i Jan Evens familie e musikalske talenter så livemusikk ved pianoet akkompagnert av husets kassagitar blei ein sjølfølge. Kan tro me koste oss!
Photobucket
Gaveutdeligå va et organisert kaos. Ikkje aent å forventa når 12 voksne mennesker ska åpna presangar. Høydepunktet va når mine foreldre åpna flatskjermen me kjøpte te dei! For et øyeblikk, totalt sjokktilstand. Nå tørke mamma støv av herligheten nærmest kver dag.
Photobucket
Romjulsdagane blei fullt med familiebesøk, familiebesøk, venner og mær familiebesøk. Bessè det va det nyttår og me va vertskap for årets nyttårsmiddag. Gisles kompisar va årets gjester og me hadde ei nokså rolige og koslige nyttårsaften. 1 og 2 januar va det klart for årets første arbeidshelg og vips så va det mandag og et nytt semester. Det sista semester vel og merka. Pangstart med bacheloroppgava..plutselig virka våren så mye nærmere, og me har snust litt på ferietur. India står i fokus akkurat nå! Aldri har ei jul gått så fort, aldri har et år gått sååå fort! Året 2010 gjekk i 190 km/t. 2011 derimot har eg bestemt meg for ska gå noe seinare. Livet e jo te for å nytast?

Ingen kommentarer: