onsdag 15. desember 2010

Ni dager til jul

Praksistiå på Krisesenteret e øve og eg har aldri hatt det så travelt som nå. Advent kom som kasta på meg og eg hadde knapt kjøpt inn adventslys, som forresten i år e kvite! Ein sko tru at eg lere itte kvart, ukene mot jul går fortare og fortare år for år. Eg har i dessa ukene gjort nogen forandringar i interiøret hjemma. Gisle har stått øvetid på sjøen og eg har derfor hatt frie tøylar.
Photobucket
Eg har skifta ut alle gardinene og derfor måtte putene også skiftas ut. Det hang mørkelilla gardiner i stuå og kvite lette gardiner på kjøkkenet. Nå e alle skifta ut med lette syrinlilla gardiner. Eg e fornøyd! Sammen med vårt grå kjøkken passe gardinene kjempegodt. Putetrekkene burde vore skiftas ut for lenge siden, derfor to fluer i ein smekk! Mi kjære helen på Stjernedryss har fått inn blomsterputa fra Bloomingville - og den måtte bli min! Strikkaputa og gråbeige puta e fra Kremmerhuset.
Photobucket
Eg brukte naturfarga blondebånd te å samla gardinene ittesom lingardiner e nokså stive. Ein svibel e satt i glasspotta fra Miljøgaarden pynta med mose og kongler e vel den store adventspynten fram te nå. Nå ska me straks avgårde å hogga julatre og kjøpa julapresang te meg! Nike Fly Bold sister+ treningsko, juhu!

Ingen kommentarer: