torsdag 13. mai 2010

Travelt&Herligt!

Tenk at me e kommen te midten av mai! Går det virkelig så fort? Dagane begynne å gå i baddel for meg, det føles ut som eg har tusen ting på dagsplanen, og begivenhetene står i kø. I dag kjørte eg og Gisle te Stord for å hjelpa Christina og Jan Even med flyttelasset, tiå som student begynne å gå mot slutten, og de flytte hjem igjen te Karmøy. Sikkert noe vemodigt, og litt skummelt.
Photobucket
På Stord har Christina og Jan Even bodd rett ved siden av høgskolen på ein liten gård. Mens mannfolkå sleit på sofaer knipsa eg masse bilder av de herlige lammå! Sjøl om våren kan varra forvirrande med snø og sol om ein aen, e ihvertfall lammingå et sikkert vårtegn!
Photobucket
Itte flyttesjauen kjørte me hjem te mamma og pappa for å feira bursdagen te Christina. Hu blei 22 år den 11 mai, og fytti som mamma hadde stelt te me kaker, blomster og norske flagg!
Photobucket
...og ikkje minst jordbær! Nå ligge både eg og Gisle i ein heller vannrett stilling, og slappe av før sengetid. I mårå blir minst lika travel og begivenhetsfull når me reise inn te Hotell Ullensvang for helgå. Heile familien te Gisle ska inn for å feira Geir`s (svigerfar) 60 års dag!

Ha ei velsigna 17. mai helg!

Ingen kommentarer: