fredag 7. mai 2010

På trappå sto et Norgesglass...

"De glade maidagane" e begynt på Åkra, og i den anledning tenkte eg å ta shoppingturen her, istenden for å kjøra te Haugesund, som eg alltid pleie. Eg e ein av dei som e veldig begeistra for å støtta lokale butikkar og bedrifter, sjøl om eg nesten aldri egentlig gjør det... Men det ska det bli slutt på, for sjelden har eg fonne så mye fint som eg fant i min egen by! Photobucket
Eg stakk hodet innom Blissful Design, som e den nyåpna interiørbutikken her i byen, og kan tro der va møkje fint! Eigaren Tone Fiksdal pusse og opp gamle møbler og selge de i butikken. Stikk innom og gjør et kupp! (Lys i Norgesglass e inspirasjon henta fra Blissful Design).
Photobucket
Eg har jakta på ei koslig trekorg som mamma kan ha strikket sitt i. Denna koslige korgå fant eg på Lene Bjerre. Eg kjøpte et kvitt fint teppe på Princess, kaffi på Kremmerhuset og nydlige servietter på Lene Bjerre! Mamma har bursdag på søndag, får håpa presangen falle i smak!


Ingen kommentarer: