fredag 7. mai 2010

Bursdagsmåneden mai

Mai e på plass, og det e og alle mine kjæres bursdager. Kossen kan det ha seg at alle har ein måned som e overvelda med bursdager? Min e nå ihvertfall mai.
Photobucket
Eg rett og slett elske å gi bort gaver! (så lenge lommebokå strekke te), men det som nesten e kjekkare e sjølve innpakningen! For ikkje så lenge siden oppdaga eg ein liten koslig interiørbutikk i Stavanger sentrum(!) med navnet Hos Tora. For dokke som e kjent i Stavanger vett at det skikkelige interiørbutikkar e vanskelig å oppdriva, då e det heller bedre å ta turen te Sandnes, der ligge di på rekka og rad. Hos Tora fant eg et skikkelig fint gavepapir! + Cath Kidson serviettar. Greie priser og ei kjempekoslig dama! Mon tro om hu hette Tora...?
Photobucket
Det lyseblå gavepapiret passe perfekt, har fått skikkelig dillå på lyseblått! Utenom å handla gavepapir har eg også vært eindel på skolen i det sista. Oppgaveinnleveringar og eksamenar har prega mi fritid, derfor har det vært lite blogging. Den gode nyheten e at eg sto på eksamen, og at eg derfor har nå masse tid te blogging og kos!

2 kommentarer:

Cecilie sa...

Å! Eg like sånne butikker! Kor ligge den henne?

verdenskart sa...

Hos Tora ligge nerforbi Akropolis på et hjørna! Sånn cirka:)