søndag 8. mars 2009

Min bestevenns hus

I min jentegjeng e me mongen nære bestevenninner, 8 stk for å varra nøyaktig. Allikavel har eg og min aller beste venn Helèn et eget vennskap som går tebake te fjerde klasse, altså bestevenner i tretten år. Min Helen kan beskrivast me ulike ord, men kanskje mest av alt, Kreativ!Hu har stadig nye prosjekter på gang og nærmest kver gong eg snakke me na har hu begynt på noge nytt. "Helèn, du bør blogga og visa fram alt detta!" seie eg. "Neeii, eg kan kje me sånn datating" svare hu. Så her vil eg visa fram min bestevenns hus!

Photobucket

Siden Helen kun leige hus e det mongen justeringar hu har lyst å gjør som hu ikkje har muligheten te. Det gamla huset me dobbel ytterdør, hage, brygga og nydelige tapetar har blitt kåra for best resturering. Orginal vinduer, golv og takbjelker. Huset har sjarm!

Photobucket

Helen har ein egen evne te å gjera mirakler ut av ingenting! Hu spare på absolutt alt og e ein stor tilhengar av gjenbruk. I et tankeløst øyeblikk kasta eg celofanen som va rundt blomstene nas og en mær sjokkert Helèn tur eg eg aldri har sitt!

Photobucket

Dessa stolane kom me huset, men va trekt i ein forferdelig oransj farge! Uten nesten noen erfaring trakk me stolane om og eg må få sei at det blei vellykka! I ein romantisk hvit og rein stil me impulser fra India e huset fantastisk dekorert, samtidig veldig Helèn.

Photobucket

Helèn har ein nokså utdatert tv så derfor får hu vår "gamle" plasma gratis, samtidig som Gisle fikse heila systemet te na, anlegg og alt det der. Det e vel egentlig det minsta me kan gjer for bestevenninnå mi, allikavel kom tuttå mi me ein presang te oss! Hjemmalagt gourmet salt, kryddereddik og drops! Alt du kan Helèn! Tusen takk!

Ingen kommentarer: