søndag 29. mars 2009

Hint av vår!

Nå e det lenge siden eg har vært aktiv på bloggfronten, eg vett. Eksamensoppgaver og gruppeframvisning e endelig øve for denna gong, og på mandag begynne eg i praksis. Kanskje nå blir det endelig tid te kreativitet og blogging? Inspirasjon te våren e ihvertfall begynt å surra i bakhåvet, for våren e komt!

Photobucket

Green Gates koppastell e noe ein kver burde hatt sin del av! Herlige prikkekoppar i mongen variasjoner! Nå begynne bursdagar te venner og familie å nærme seg, kanskje noe for dei?

Photobucket

Riviera maison har utruleg møkje fint! Ein blanding mellom Riviera og Lene Bjerre kjeme huset mitt te å bli! Herliga vin korgå te å festa på sykkelen om ein sko ta ein piknikktur!

Photobucket

Nydelig bilderamma fra Riviera living e noge å setta på ønskelistå! Itte ei super helg me baileysfest, shopping, filmkveld og nydelig vær tenkte eg sko avslutta helgå me å ta ein tur innom plantasjen for å kjøpa noggen ranukler og ein hortensia! Fint me søndagsåpent! Kl 17.00 står middagen klar på bordet hos mamma i dag, har derfor litt dårlig tid! Ser gåsongane på treerne e begynt å komma fram, eg å Helen tenkte å ta ein tur å klippa ner noggen, fint å pynta me te jentegjengen ska ha sin årlige påskepannekakemiddags/fest i påskahelgå:)

Ingen kommentarer: