lørdag 7. mars 2009

Hurra for nytt antrekk!

Itte ein nokså stressande kverdag full av mas og forpliktelsar ser eg ekstra fram te å gå ut me jentene mine i kvell! Vorspiel sjå helen og ut på Posh ittepå, som nettopp har åpna ein nattklubb avdeling. Ekstra kjekt va det då når eg fekk kortet te min supersnille samboer for å kjøpa meg noge å ha på meg! Detta hørre me te sjeldenhetene så stor stas va det for ei fattig studentinna som leve på lånekassen å få kjøpa meg noge fint:)

Photobucket

Ein herlige tunikakjole fra Vila, som eg har hatt ett godt øya te lenge, og ei super skulderveska i svart "skinn" fekk smile ront monn! Eg masjerte bestemt inn i butikken å plokka ner fra hyllene, eg viste kor alt låg, har tross alt vore inne på butikken nogen gonger å dagdrømt;)

Photobucket

Kombinert me mine fantastiske sko fra Pieces, også kjøpt på Vila, vil eg snarare sei at eg har et antrekk som både kler meg og min personlighet! Skonå kjøpte eg for forrige lønning, rette anledningen å visa di fram i kvell:)

Photobucket

Samtidigt som eg va på Oasen stakk eg innom Karina så va på jobb på VeroModa. Finefine øyredobbane eg fekk me meg:) Kan tru eg gleda meg te ein kjekke kveld me gode venner, goe drikka (smirnoff razz), M.I.A og nye klær!!! Dei så seie at lykke kan kje kjøpast e enten gal elle av det motsatta kjønn, eg e lykkelig! Tusen takk te min goe Gisle!

Ingen kommentarer: