søndag 27. februar 2011

Eksamen

Så e det igang igjen. Ei oppgava e sånn cirka ferdig - to igjen! Litt domt at eg har ei uka mindre enn dei andre, men ska man på jentetur så ska man på jentetur! Det e tusen ting eg må få orden på te turen, men det kan eg ikkje tenka på nå...
Photobucket
Tenkte eg sko få ein god start på både innledning og redegjørelse før me kjøre bort te mamma og pappa på søndagsmiddag. Gisle har rymt huset for å se Liverpool spela og dermed har eg total stillhet. Må innrømma at eg har fremdeles tankane på VM itte Northug tok gull på 30 km, det e jo heilt utrolig ka som bor i den mannen! Uansett så e løpet øve og Northug kan ikkje hjelpa meg noe særlig om fattigdom i Norge så eg får legga gullet bak meg, og kasta meg uti definisjonar og fattigdomsgrenser. Me ses!

Ingen kommentarer: