fredag 5. november 2010

24 år og divasang

Oktober kom og eg blei et år eldre. Ganske uungåeligt egentlig. Eg lika denna alderen, midten av 20 - årene. Voksen og fri, men har allikavel tittelen "ungdom." Dagen blei feira med jentene mine rundt middagsbordet på Åkra. Eg hadde diska opp kalkun, waldorfsalat poteter og saus. De va visst sultne dessa jentene mine, for ikkje mindre enn 2 kg kalkuna blei spist opp. Vanligvis klaffe bursdagen min med kulturnatthelgå i Haugesund. Og i år var ikkje et unntak.
Photobucket
På Totalen sang Elsa Aadnesen divasanger fra 20 te 40 tallet. Lokalet va stappfult og me var heldige som fekk sofasittegruppa rett med scenen. Ein flotte konsertopplevelse kor frysningane for nerøve ryggen når kjære Elsa tok for seg Edit Piaf. Me traff blink med den konserten, og det gjorde me vel forsåvidt med den andre og..
Photobucket
Turen gjekk videre te Høvleriet for å hørra på ei gruppa som kalla seg The List. Me var desverre ikkje lika heldige med sitteplassane her og havna langt bak med baren. Allikavel va bandet imponerande og eg tenke at eg må hørra litt mær på dei. Det blei ein rolige, men begivenhetsrik bursdagsfeiring detta året. Kanskje lika greit ittesom adle runde 25 neste år...obligatorisk tullball har me bestemt oss for!

Ingen kommentarer: