onsdag 27. oktober 2010

Om du e gla i lopper...

...bør du investera i svenske Ida Magntorns Loppisboken. Ei herlige bok full av tips om kossen ein ivartar og bruke de ulike loppene som man vanligvis finne på et loppemarked. Nå e ikkje eg ein gjenganger på de lokale loppemarkedene, men har ein plan om å begynna med den hobbyen. Nå har det desverre seg sånn at eg har ikkje plass i den litle leilgheten vår te alt av koppar, nysølv og 50-talls bokser. Derfor drømme eg meg vekk titt og ofta te et stort og koslig hus på tomtå vår på Mosbron...
Photobucket
Et stort hus med plass te massemasse bøker e faktisk nødvendig. Mitt private bibliotek e blitt ein prioritet på same måte som min kjæres dedikerte lytterom e ein prioritet for han. Ein kan lura på kor me ska gjera av noen eventuelle barn oppi bøker, cder og LP- plater. For me like å eiga tingene våre, ikkje låna. Eg har et problem me å låna bøker, det svir litt når eg må levera di tebake. Te bursdagen min som var for noen dagar siden fekk eg to bøker te. (Ska btw ha et eget innlegg om den kvellen). Dei ska eg lesa i julå tenkte eg, sammen me dei andre 5 - 6 som ligge på vent te julå sette inn. Hmm.. åsså har eg jo bestilt meg to bøker te i dag...

Ingen kommentarer: