mandag 5. april 2010

Årets påskepannekaker

Nok ein vellykka påskepannekakefest e gjennomført, og ittesom det e 2 påskedag i dag kjenne eg at eg e leie av heile påsken. Det e alltid lika kjekt å ha jentene på pannekakefest, alle e jo hjemma i påsken. Det begynte roligt og sivilisert med vinsipping og drømmeronder, og eksalerte te yogaøvelser og bånski. Hørres det kjekt ut? Det va det og.
Photobucket
Nå e det kanskje noen som har lagt merke te den ufyslige påskeduken min, som e endå mær ufyslig i virkligheten. Den blei kjøpt inn te dei fyste påskepannekakene for tri år siden, for eg MÅTTE ha gul duk te påske. Den einaste gule duken eg fant va på Spareland på tilbud. Så det forklare jo kanskje sitt..
Photobucket
Bringebærmuffins fra Leila Lindholms "A piece of cake" e vanvittig dekorative og kjempegoe! Tenke du på å kjøpa ei kjekke bakebok, kjøp den! Den står på svensk, men det aller mesta forstår du. Eg har måtta googla "grædda" og "florsucker" men ellers e alt forstålig.
Photobucket
Jentegjengen vår har holdt sammen i øve ti år, og har hatt møkje kjekt i lag siden barnaskolen/ungdomskolen. Itte alle sprell, flauser og kosligheter e det nesten litt løye at me nå sitte å ser i huskatalogar, snakke om babyar og eventuelle bryllup..tiå fyke, det e voldsomt kjekt å ha den tiå me har nå!

Ingen kommentarer: