lørdag 3. april 2010

Jeg velger meg april...

...te å sitta ute midt på nattå å frysa foran utepeisen te mamma og pappa. Det nytta ikkje kor mongen lag med tepper eg hadde på meg, eller kor tett me alle satt sammen, det va kaldt! Det ska jo understrekas at det va kjempekosligt, og me hadde det voldsomt kjekt, men verdt tette øyrer og rennande nase? Nope. Me konne drøyd det litt lenger enn natt te fyste april.
Photobucket
Helèn og Thomas blei invitert på ein kaffikopp, så dei satt også foran utepeisen og frøys. Her i huset får du ikkje komma inn i varmen, neida, du blir plassert på verandaen foran ein peis me ein smågalen foraskledd gjeng.
Photobucket

Forsatt God Påske! Håpe dokke har vet te å holda dokke friske..

2 kommentarer:

Maria_86 sa...

Haha, besta innlegget:p Koslige galningane mine!:P

verdenskart sa...

Veldig koslig og skikkelig kaldt!:)