fredag 22. januar 2010

Ka gjør man når man e aleina?

Min kjære e reist på sjøen, og det e 5 dagar te han komme him igjen te meg og Tea. Imellomtiå prøve eg å finna meg godt te rette, og prøve å kosa meg hima, aleina. Eg har som vane å reka rondt heila døgnet når Gisle e på sjøen, det e liksom ikkje noge å sitta hima itte då. Men i det sista har pusen protestert (på sin avskyelige måte) på mitt fravær, så då blir eg nødt te å sitta litt mær hima og kosa me pusen.
Photobucket
Eg va i Skudeneshavn ein liten time å venta på Lena, og då handla eg mær enn eg har gjort på lenge! Litt klær, nye parfyme og to bøker eg har hatt lyst på lenge. Begge bøkene kan og bli brukt i bibelgrupper, noe som e veldig fint siden eg går i ei. Katti eg faktisk ska få lest dessa bøkene derimot ein aen sak, me praksisoppgaver og eksamenar rundt hjørna blir det lite plass i hodet mitt te Jesus. Noe som sikkert ikkje e så veldig bra...
Photobucket
Et aent tidsfordriv e svenske kanelbollebaking. Mens Gilmore Girls sto på i bakgrunn bakte eg kanelboller te Jan Even og retsen av gjengen hima som sneik seg te nogen. Gilmore Girls abstinensene har fremdeles ikkje lagt seg, eg hadde jo ein så fin innarbeida rutine me Gilmore girls og ein kopp kaffi itte middagen. Nå blir det liksom bara kaffi..
Photobucket
Tulipaner i vinduskarmen hørre nyåret te, alle snur liksom nasen mot våren då, sjøl om det e minst to tri mnd igjen me vinter og kulde. Eg må sei at eg begynne å snu tankane mot varmare tider eg og. Nå ville pusen ut så då får eg hoppa i dusjen og ta meg ein luftetur sjøl før eg ska jobba i kvell.

Ingen kommentarer: