søndag 25. oktober 2009

Pysjfest

Eg e blitt ett år eldre og det blei feira me jentene mine iført i pysjamas, liter på liter med kakao, massemasse snop og kaker, heliumsballonger og gamle klassikere på tven:) Ein fantastisk bursdagsfeiring, eg storkoste meg!
Photobucket
Helen hadde drassa me seg heliumsballonger rondt Oasen Storsenter å fylt på helium! Kl. 19.00 hørte eg et kor utforbi som sang "happy birthday". Eg åpna dørå å der sto adle jentene i pysjamas me helimsballongar, masse presangar og Cecilie stod der me filmkamera! (Hu bur egentlig i Bergen).
Photobucket
Herlige Cecilie hadde den finaste pysjamasen på seg, vintage fra farmor:)
Photobucket
Hot`n cold me heliumsballongar! Eg elske pysjamasen te Solveig, ein heil body-pysjamas fra topp te tå. Om noen vett kor store jenter kan få kjøpt ein sånn sei i fra!
Photobucket
Kveldens snopefat! Alt i alt va det ein fantastiske kveld! Jentene hadde styrt på for å øveraska meg, hatt scrappekveld uten meg for å laga verdens beste bursdagskort, me personlige bursdagsbrev fra adle samen. Eg har ein vennegjeng som andre bara kan drømma om. Tusen takk jenter, dokke e fantastiske<3

Ingen kommentarer: