tirsdag 24. februar 2009

Ein deilig dag

Sjøl om været ikkje hadde et hint av vår i seg føle eg meg i overkant av opplagt! Itte ein kjedelig og noe sær forelesning jobba basisgruppå (som e døpt BobKåre) fram ein innledning te ein 10 min diskusjon. Eg kjente eg va trøtt når eg gjekk i land i Kopervik, særlig siden eg kje la meg før 01.30, men klarte allikavel å få meg avgårde på trening! 20 min kondisjon og 45 min yoga gjør virkelig godt for kropp og sjel:) Nett som eg har fått ein ny og bedre energi.
Photobucket
Finefine cardiganen fra forever 21 stille høgt oppe på ønskelistå mi. Kanskje eg kan unna meg an neste gong eg får lønn? I mårå står utviklingspsykologi på mi "to-do" lista. Må prøva å få plundra meg gjennom ein del kapitler før eg ska henga me Lena. Samtidig planlegge eg å ta meg 30 min styrke imårå! Oh so refreshed!


Ingen kommentarer: