onsdag 25. februar 2009

Eg har begynt i bibelgruppa

For ei god stonn siå ringte Rannveig å lurte på om eg hadde hatt lyst å begynna i bibelgruppa me henna og noggen andre. Eg kjente at eg blei ganske gla for itte eg har flytta himitte har eg ikkje vore noge aktive i det heila tatt i noen form for et kristent miljø. Det har tatt litt tid rett og slett for det har aldrig passt, men i dag gjorde det det, og eg kjenne eg fekk maks utbytte av det! Ein kjekke gjeng me jenter og fokus på bønnekamp va noge eg trengte. Deilig å faktisk ha nogen å snakka me om kristlige ting, siden så og sei ingen i min jentegjeng e noge personligt kristne. Tusen takk Rannveig for å invitera meg me!

2 kommentarer:

Cecilie sa...

ka e bønnekamp??

verdenskart sa...

hehehe...litt innvikla å forklara, må nesten lesa litt i bibelen, men det e ikkje noe form for å pressa andre te å be elle ein massiv kollektiv bønnekamp. Heller mær den kamp ein kristen har me seg sjøl i forhold te bønn.