torsdag 16. oktober 2008

Spøtedillå!

Nesten kver einaste haust begynne eg på et spøteprosjekt. Spøteprosjektet e som regel et skjerf som blir nokså ugjevnt og fullt av hål. Men denna hausten har eg virkelig lagt hjerta og sjelå i spøtingå, ganske så ubevisst. Eg valgte ut av det blå å spøta sokker som eg overaskande fekk fint te, eg lerte meg hælen sjøl til og med. Eg har spøta noggen sokker te søsterå mi Christina så hu får i posten i dag! Nå holde eg på meg sokker til resten av venninne som har lagt inn bestillingar:)

Photobucket
Lilla og grå sokker te min søster.
Photobucket
Ferdig innpakka og klar te sending!
Håpe di holde deg varm nå Christina!

1 kommentar:

Veronica sa...

Hei,

Så ikke før nå at du hadde lagt igjen hilsen inne hos meg :)

Jeg skjuler stiftene med møbelbånd, kan kjøpes i de fleste sy-butikker!

Lykke til!!