torsdag 23. oktober 2008

22 år!

I dag blei eg 22 år gammale som blei feira med kaka, peiskos og bestevenninnå mi i sofaen te mamma. Været va heilt forferdelig, nett så når eg blei født. Det passa egentlig ganske bra siden eg har brukt broparten av dagen på oppgaveskriving. Deiligt va det når Helèn kom me kaka og presang! Mamma fyrte i peisen og stelte i stand! Nå har eg ikkje flytta hjem te mamma og pappa, men akkurat nå bur eg her litt mens eg skrive oppgava, ellers hadde eg aldrig komt i gang me oppgaveskrivingå. Kjeresten e på sjøen så det passa jo bra at eg blir litt bortskjemt av mammå mi.

Photobucket

Eg fekk hentelapp i posten i dag så eg skynta meg te postkontoret for å henta velkomstpakken fra hobbyklubben! Nå som oppgavå e ferdige kan eg kasta meg øve bøkene og koslige strikkeprosjekter!

Photobucket

Mi kjære Helèn hadde til og med bakt ei kaka te meg sjøl om baking e ikkje hennas sterke sida! Snille, snille Helèn, god va kakå o!

Photobucket

Seks dekketallerkener, hvit te kroppspleiesett, Yadesjokolade (som me kasta oss øve), og et hjemmelaga kort! Tusen takk bestajentå mi!

Photobucket
Alt i alt hadde eg ein koslig bursdag sjøl om den va sterkt prega av oppgaveskriving. På lørdag blir det bursdagsfest, eg ser fram te noen sprell!

1 kommentar:

Cecilie sa...

hei cutie cutie. eg har laga meg blog o: ceciliedownunder.blogspot.com
...så kan eg skriva litt om livet i Nederland.
takk for ein ultrahyggelig kveld i går! drar snart til flyplassen nå, ih..