tirsdag 22. juni 2010

Sølvbryllupfeiring i Hardanger

Mammen og pappen min har vore gifte i 25 år, og det blei feira i Hardanger, nærmere bestemt Øystese, sist helg. Heile familien bodde på ei herlige hytta med fjorden, omringa av epletreer. Eg og Gisle va i mai på andre sidå av fjorden for å feira svigerfars 60 årsdag på Hotell Ullensvang. Dermed har me opplevd Hardanger to gonger i løpet av ein mnd.
Photobucket
På lørdag tilbrakte me dagen på ein båttur gjennom Hardangerfjorden. Me va kjempeheldige med været - full sol og ca 20 grader! Me besøkte Hardangerfjor natursenter, og fekk også me oss Vøringsfossen.
Photobucket
Me har bara kost oss heila helgå med go mat & vin, fotball, steinkasting, småturar og det kongliga bryllupet i Svergie! - Det vil sei; eg, mamma og Christina har sett på bryllupet, det holdt guttane seg vekke i fra.
Photobucket
I mårå vente tannlegestolen på meg, og eg har på toppen av det heila bestilt an frivilligt! Det verke både oppe og nere så eg bør absolutt komma meg avgårde. Kan tru eg angre på det nå! Eg så har tannlegeskrekk... Plasteret på såret e at me ska på Living å kjøpa utemøbler te terassen - då blir det fint! Så får eg vel helle gå me bedøvelse i monn, om det blir nødvendigt.

Ingen kommentarer: