tirsdag 14. april 2009

oh yes! did i mention the dress?

Det e ikkje reint av praktiske årsakar eg befinner meg i praksis, men det e nå her eg befinne meg. Praksis e forsatt spennande og lika energikrevande som det va i begynnelsen. Tross alt har eg fått gjort minst to ting på mi målsettningslista!
1. Hengt opp nydelige gardiner
2. Tatt vårrengjøringå, sånn noelunde.
Eg har fremdeles nogen ting igjen, men akkurat nå stressa eg litt ront heila læringsmålstyret og det faktum at eg har trettentimars vakt i helgå. Eg grue meg alltid på forhånd, for tretten timar e lenge, men når eg kjeme på jobb e det faktisk gøy! Mon tro om den dørstokk-milå gjelde for noge aent enn treningå? Uansett kjeme Gisle him i mårå, noe eg har sitt fram te lenge, ja, ca to uker... det vil då sei heile perioden han faktisk har vært vekke. Litt patetisk kanskje at itte snart fem år holde eg på å forgå av savn?

2 kommentarer:

Cathrine sa...

veldig fine gardiner og =) Flinke du!!

Maria_86 sa...

Det e ikkje patetisk, d e fint, bra og kosligt å lesa om :) Då vett eg at der e håp;)